Op 5 oktober jl. lanceerden wij deze gloednieuwe website die weer een stuk overzichtelijker, mooier en makkelijker in gebruik is. Uiteraard ook op uw tablet en mobiel.
Had u al een account op de oude website? Reset uw wachtwoord!
Uw account is overgezet naar de nieuwe website. Het was uiteraard alleen niet mogelijk om het wachtwoord van uw account mee te nemen. Wij vragen u vriendelijk om uw wachtwoord te resetten om weer toegang te krijgen tot uw persoonlijke account. Volg daartoe deze eenvoudige stappen:
- Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
- Vul uw e-mail adres in en klik op ‘Wachtwoord resetten’.
- U ontvangt een e-mail met daarin een speciale link
Noot: het kan zijn dat deze in uw spamfolder zit. Afzender is klantenservice@colaris.nl - Klik op de link in de e-mail en kies uw nieuwe wachtwoord
- Bijna klaar! Vul s.v.p. uw geboortedatum in en klik op de knop ‘Opslaan'.
Noot: Dit is een wettelijke verplichting (geen 18, geen alcohol)
Gebruik uw e-mail adres en nieuwe wachtwoord om in te loggen.
U had op 5 oktober 2020 nog geen account op de oude site?
In dat geval hebben wij voor uw gemak alvast een account voorbereid. Volg onderstaande stappen om dit account eenvoudig te activeren:
- Klik hier om te starten.
- U landt op de pagina met de titel: Wachtwoord vergeten. Vul uw e-mail adres in en klik op ‘Wachtwoord resetten’.
- U ontvangt een e-mail met daarin een speciale link
Noot: het kan zijn dat deze in uw spamfolder zit. Afzender is klantenservice@colaris.nl - Klik op de link in de email, kies uw wachtwoord, vul uw geboortedatum* in en klik op de knop ‘Opslaan'.
* Dit is een wettelijke verplichting (geen 18, geen alcohol) - Klaar! U kunt nu inloggen op uw persoonlijke account.
Klanten die in België wonen kunnen (alleen) bestellen via www.leoncolaris.be